Известие

Collapse
No announcement yet.

Поправка на въздуховода след дебитомер-а при 8 клапановия TS на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поправка на въздуховода след дебитомер-а при 8 клапановия TS на 155

    Сетих се, че имам един широк маркуч от Москвич (м-у карбуратора и въздушния филтър е )... Чудих се какво да го правя и идеята сама доиде
    Както се вижда от снимките се взима част от стария маркуч които се нанизва в новото парче, защото новия е с доста по-голямо "ф" вътрешно... (става въпрос за закрепянето му към дебитомера..)
    На последните снимки (вече сглобено на колата) се вижда и навит изолирбанд, тои е поставен само докато засъхне лепилото отдолу (а може и там да си остане завинаги)!
    Строшеното удължение се ползва за запушване на отвора за картерните газове, от години е премахната тая система ибез това!
    Attached Files
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:09.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    Определено изглежда като сравнително добро и евтино решение. Не знам за 4 цилиндровите,но за шестака ми обадиха цена от 90лв с отстъпката за тоя маркуч нов
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Определено изглежда като сравнително добро и евтино решение. Не знам за 4 цилиндровите,но за шестака ми обадиха цена от 90лв с отстъпката за тоя маркуч нов
      На 164 ТС също 90лв за нов искаха в магазина .
      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

      Comment


      • #4
        И проблемът е, че ги няма,90 лв не са болка за умиране,щото веднъж ще ги даде човек.Спрени са от производство обаче тези маркучи-аз сега съм си поръчал от ибей едни силиконови маркучи и ще видим какво ще стане

        Comment


        • #5
          Хмм за моята проверих в Auto plus и ми казаха че могат да го доставя ( 20-тина дни доставката) ,но е на тази цена понежи били само оригинални,нямали някви ментета .
          П.С. Това беше цена за моята с около 20% отстъпка , но все пак си е един гофриран маркуч и незнам кво толкоз в него струва 90лв
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Еми явно струва,като гледам за всички западни коли са безбожно скъпи тея маркучи-може би заради сложната форма,поради което е много трудно да се заменят с нещо друго и да стане качествено.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Сетих се, че имам един широк маркуч от Москвич (м-у карбуратора и въздушния филтър е )... Чудих се какво да го правя и идеята сама доиде
              Както се вижда от снимките се взима част от стария маркуч които се нанизва в новото парче, защото новия е с доста по-голямо "ф" вътрешно... (става въпрос за закрепянето му към дебитомера..)
              На последните снимки (вече сглобено на колата) се вижда и навит изолирбанд, тои е поставен само докато засъхне лепилото отдолу (а може и там да си остане завинаги)!
              Строшеното удължение се ползва за запушване на отвора за картерните газове, от години е премахната тая система ибез това!
              ))...всичко хубаво, но как си го монттирал с филтъра ми прилича като хобот на слон)
              Няма да се косиш....добре е)
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                ))...всичко хубаво, но как си го монттирал с филтъра ми прилича като хобот на слон)
                Няма да се косиш....добре е)
                Тоя филтър е мегадобър струва цели 12лв а оригиналния е 15
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Хмм за моята проверих в Auto plus и ми казаха че могат да го доставя ( 20-тина дни доставката) ,но е на тази цена понежи били само оригинални,нямали някви ментета .
                  П.С. Това беше цена за моята с около 20% отстъпка , но все пак си е един гофриран маркуч и незнам кво толкоз в него струва 90лв
                  Изобщо нищо не струва,или струва едни 50 евро,които за хората в белите държави,са пари изкарани за един ден.

                  Аз го купувах нов,42 евро беше поспомен.Купих си свещи голдън лодж и доста от дефицитните неща които обсъждате тук се намират по магазините в Италия и Гърция.

                  Всичко е въпрос на мерак да си купиш нещо истинско и лишение от кафета и цигари,примерно


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #10
                    Тук има маркучи,ама колко са оригинални само те си знаятhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...=22&subcat=191
                    sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                    Comment


                    • #11
                      Ами значи точно тоя въздуховод си го бях поръчал при тях,чаках го два месеца и накрая казаха,че го няма.Те не са ме лъгали и отначало де,казаха си,че е спрян от производство,но въпреки това ще се опитат да намерят нещо...

                      Comment


                      • #12
                        Хубаво е да казвате да ви проверят по рамата каквото и да било,че аз ходих на място в АХМ и щяха да ми продадът гумените съединения на всмукателните тръби ейтака,ама в сайта им излиза че са като на 2.0 само дето на 2.5 нямат нищо общо,добре че проверихме по рама
                        П.С. Така че "вързвайте си гащите" да не връщата стока после
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Колеги,ето моята версия на поправка на въздуховода между дебитомера и дросела. Маркучът е силиконов 45 градуса 90/76 мм,но май и с по-тесен може да стане. Срязах го,за да пъхна тръбата,която е ей такава:
                          http://www.ebay.co.uk/itm/Polished-A...item19b40c0a26
                          Не се получи точно както си представях,щото не съобразих,че оригиналният маркуч освен настрани има кривка и надолу и малко трудно го натъкмих.Освен това изрязах половината силиконов маркуч,щото беше дълъг.Освен това тъпите скоби трудно стягат,изтърват,забиват се в маркуча...кошмар-трябват си Т-скоби,а те са скъпиии.Картерната вентилация съм я изолирал в момента,пуснал съм я през маркуча в атмосферата,но мисля да я върна. Ей тука:
                          http://s1064.photobucket.com/albums/...0520121006.jpg ще сложа един тройник,в единия му край ще вкарам картерната вентилация,в другия маркуча на МПХ-то и така.Има ефект известен от цялата работа-или старият маркуч въпреки облепването е изпускал или махането на картерната вентилация,но двигателят работи по-различно и се набира малко по-добре сякаш.
                          Attached Files
                          Last edited by Dimicha; d.m.y г., 01:11.

                          Comment


                          • #14
                            Имам една питанка!?
                            Този маркуч къде се гъне?! В смисъл след като дебитомера е "захванат" за купето а двигателя се лашка от къде идва "гъненето" м-у тях?
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Ами честно казано,никъде не се гъне-смятам,че е достатъчно еластичен самият маркуч,за да обира движението на двигателя-още повече,че омеква като се загрее.Мислех да сложа оребрено парче откъм дебитомера и щеше да стане по-добре,вместо да разпарчадисвам големия маркуч,но не ми се даваха повече пари.

                              P.S.
                              Колеги,във връзка с тези ремонти и модификации по въздуховодите,се сещам да питам-има ли сигурен начин за тестване на смукателната система за херметичност.Щото правя,сменям,но всичко е на око-пак не я знам дали не се промъква въздух отнякъде и дали е всичко наред.Гледам по интернет разни вакуум тестери,други пък надуват с компресор и пръскат сапунена вода.Трети пък препоръчват да се пръска на съмнителните места със спрей за карбуратори....нещо не ми изглеждат сериозни тези методи.Някой тествал ли си е колата по някакъв начин?
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 19:55.

                              Comment

                              Working...
                              X